Alla inlägg under juni 2008

Av mikaela - 24 juni 2008 19:02

Man tycker ju att jag/vi borde ha rutin på det här med att flytta!! Men nej nej......det är ett enda stort KAOS


E så trött på de......ska nog bli sista gången ja gör det nu......lr inte

Av mikaela - 20 juni 2008 10:47

Lite midsommar tema här på bloggen dagen till ära :)


Jag är leeeeedig !!!!! :D

Av mikaela - 19 juni 2008 09:26

Min personalfördelare ringde mig idag och sa att jag inte behövs på jobbet fredag lördag så ja är ledig!!!!!!! Hur bar va inte det samtalet då?? har nog aldrig blivit såå glad :)

Woho kan fira midsommar med alla mina vänner nu

Av mikaela - 18 juni 2008 20:55

Hej hej


Nu vardet ett tag sedan ja skrev. Hmm vad har hänt den senatse tiden? Sitter själv på jobbet nu och det har gått ganska så bra. Var struligt två dagar när det brann i Göteborgs-trakterna. Sena tåg hej vilt....jobbigt.


Mattias (min bror) har varit hemma o hälsat på :) Mycket roligt att träffa honom. Ska åka ner till honom i sommar oxå när vi fått våra fribiljetter :)


Idag fick vi nyckeln till lägenheten. Gick med på att ta städet efter tapetseringen mot att vi fick komma in tidigare. Bara torka golven lite. Blev så fint nu när den e nytapetserad :) Golvtjänst kommer nästa vecka o lägger nytt golv i hall o vardagsrum oxå....nice.


Var o pratade med byggföretaget idag oxå och fick ut en hel del av det samtalet. Det börjar hända grejer lite smått......men suck va mycket det är at stå i......


Nu ska ja väl titta lite på fotbollen.........'


på återseende

Av mikaela - 8 juni 2008 15:01

Nu har jag precit inhandlat en ny bikini.....är super duper nöjd. har velat haft den länge....sen ja såg den först agången i affären o nu är den äntligen min :)


Snart hem till mor & far och testa den ;) Wiiiiiiiiii

Av mikaela - 3 juni 2008 17:26

Japp då var man klar. I stort sett färdig tågklarerare. Skall bara in till chifen imorrn o få det godkänto bekräftat, men det fick jag typ redan idag lite. Så ja är klar :) Känns både läskigt och skönt att börja med egna turer. Första blir på fredag eftermiddag haha så va inte ute o åk tåg i Hallsberg då hihi


Ikväll kommer en tjej o ska kolla på våran lägenhet. Vi flyttar ju snart så då måste man hålla på o ha visningar :( Lite jobbigt men men.


nu ska ja fortsätta kolla lite på Pistvakt :) Såå roliga


Adjö

Presentation

Omröstning

Borde det inte vara lag på att vara ledig på sin födelsedag??
 Självklart!
 Nej, varför det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards