Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Jobb och Pizzza

Av mikaela - 5 december 2008 15:26

Goddagens


Sitter på jobbet igen efter två dagars ledighet :) Info idag oxå men inte Hallsberg. Eftersom det är fredageftermiddag så blir det pizzabeställning från jobbet. Jag har bestämmt mig för en smarrig Calzone :)


Ingen utlåsning idag iallafall som tur är....var inte så roligt. men igår våran varmvattenberedare i lägenheten gick sönder så vi hade inget varmvatten från igårkväll tills nu på middagen när de kom o fixade den!

Bra bortförklaring för att slippa diska hihi

Ska jobba helgen. Känns trist men men, jag har ju faktiskt varit ledig nu i veckan så jag ska inte klaga. Ganska lugn helg oxå.


Det var det


hej svejs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 22 december 2008 09:11

Hej hej   Nu är det så att jag kommer fr o m idag att gå tillbaka till min gamla blogg   http://mikaelakumlin.blogspot.com   Syns där :)     ...

Av mikaela - 20 december 2008 15:13

Hejsan hejsan   Lördag eftermiddag, jag sitter på jobbet...igen! Var här inatt och nu ska jag jobba fram till kl 21.45 hmm! Men jag ska ju inte klaga. Jag har ett jättebra jobb faktiskt. Dessutom är det så lugnt på lördagar så det är ingen fara. Men ...

Av mikaela - 18 december 2008 10:53

Hej hej hallå :)   Idag är jag ledig :) Så skönt. Dessutom så jobbar jag natt imorrn så jag börjar inte förens kvart i tio på kvällen, så det är ju nästan att vara ledig oxå. Vet inte vad jag ska göra med min lediga dag. Kanske åka in till Marieberg ...

Av mikaela - 16 december 2008 23:02

Hejsan!   Då var helgen förbi och jag har börjat jobba igen. I fredags blev vi hembjudna till ett par kompisar i hallsberg som vi inte träffat på länge. det var jättemysigt, det blev ost, kex, pepparkakor, glögg, vin och mer därtill :) Mycket smarrig...

Av mikaela - 12 december 2008 07:51

Hej hej   Fredag 12 december. Härligt med fredag. Det är alltid en speciell stämning på jobbet på fredagar. Alla är glada och det känns verkligen att det snar är helg. En arbetskamrat sa en så klockren kommentar en fredagsförmiddag här på jobbet. Det...

Presentation

Omröstning

Borde det inte vara lag på att vara ledig på sin födelsedag??
 Självklart!
 Nej, varför det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards