Alla inlägg den 18 december 2008

Av mikaela - 18 december 2008 10:53

Hej hej hallå :)


Idag är jag ledig :) Så skönt. Dessutom så jobbar jag natt imorrn så jag börjar inte förens kvart i tio på kvällen, så det är ju nästan att vara ledig oxå.

Vet inte vad jag ska göra med min lediga dag. Kanske åka in till Marieberg en sväng. Min sminkborttagning är slut :( Var och hämtade Johan på stationen förut så han är oxå typ ledig. Om man slutar 09.40 på morgonen så är man ju praktiskt taget ledig tycker jag. Städa måste vi göra. Diska som vanligt. Vi har ALLTID disk :(

Just nu ligger han och vilar lite, men jag ska gå in och väcka honom när jag skrivit klart hihi


Snön är ju nu borta igen men vi hann faktiskt vara ute och busa lite med Lilleman när den fortfarande låg kvar. han tycker att det är så himla kul med snö



Lägger oxå upp den här fina bilden på min och johan haha. hade spelkväll med Emma & Henric här hemma för några helger sedan och då spelade vi "GalenPanna" Jätte roligt var det. Snygga hårband ska man ha oxå :)



Ne nu ska han vakna. Seee yaaa



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Borde det inte vara lag på att vara ledig på sin födelsedag??
 Självklart!
 Nej, varför det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards