Alla inlägg den 8 november 2008

Av mikaela - 8 november 2008 12:21

Nu känns allt lite bättre igen :) Fast jag tycker fortfarande att det är piss att laga mat. Sådana perioder tar alltid tid att ta sig ur tyvärr!!


Sara, Henke & Sigrid var här och hälsade på igår...äntligen :) det var jätte mysigt och roligt. Trist att de inte kunde stanna längre. men ikväll ska vi allafall ha tjejmiddag så då får ja träffa Sara o Sigrid då oxå :) Så skönt att Zigge o Sigrid går så bra överens. de bryr sig knappt om varandra :)


Det är dammatch idag. Jag har inte tränat på två veckor så jag får inte vara med. Ska bara sitta på läktaren o kolla :(

 Nästa vecka ska jag faktiskt träna på onsdagen. Har lovat Sandra det nu! Ska inte ge upp, SKA INTE GE UPP!!! Men det är svårt att inte göra det.

Måste börja gymma igen oxå. måste bli lite starkare. det är väl min största svaghet tror jag när det gäller handbollen.


När Sara kom hem igår så hade hon med sig min jätte fiiina tröja som jag beställt av henne. Mycket nöjd :D


 På bilden är det dock Sara själv som visar den. Bilden är hämtad från hennes butiksblogg som jag har länk till här på sidan TRETTON HALMSTAD


Visst är den fin!?


det var allt för denna gång


Kram mickan

Presentation

Omröstning

Borde det inte vara lag på att vara ledig på sin födelsedag??
 Självklart!
 Nej, varför det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards