Alla inlägg den 26 april 2008

Av mikaela - 26 april 2008 17:33

Hej hej


Nu var det ett tag sedan jag skrev. har varit så väldans fint väder så vi har typ vart ute hela dagarna o busat me Zigge. Vi har vart i Tisaren o låtit honom plaska runt i vattnet. vart i parken o skojat. I åsbro var vi oxå en sväng, vid hemsjön o solade o tog det lite lugnt. Så skönt att solen har kommit, allt känns lite bättre när den är framme.


jag är ledig hela helgen.....mycket skönt. jobbat tre helger i rad o det räcker tycker jag.


Idag har vi deklarerat oxå....bra att ha det gjort. fick tyvärr betala 600 men men... Johan fick massor tillbax så han får betala det åt mig :) Jag har ju försörjt honom i ett år nu så det är han värd hihi.


Nu ska det städas. Ska ha ljusparty imorrn så då e de ju bra om det är städat när massa folk ska hit.


Det var det. nedan är lite bilder från de senaste dagarna :)


Ha de gott puss o hej ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Borde det inte vara lag på att vara ledig på sin födelsedag??
 Självklart!
 Nej, varför det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards