Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av mikaela - 16 oktober 2008 20:18

Fyyy känner mig såå dålig att jag aldrig skriver här. fast jag är väl sådan som person tror jag. jag går ut stenhårt med saker och sen med tiden så går det bara utför. ungefär som med min träning. är precis så där oxå. Kan bestämma mig för att nu jä*lar ska jag börja träna och vara duktig. Man gör det kanske 3-4 gånger sen så dalar det om man tappar sugen. Skulle behöva lite av min brors självdiciplin. han är sååå duktig. tränar kanske 3 ggr i veckan och äter typ aldrig socker. vilken kille. Han är nog min idol :) dessutom är han sjuuukt jävla smart. Hmm det skull ehan oxå kunna smitta av sig lite till mig.


Sitter på jobbet nu. är på "info" idag. jag sitter o ropar ut tågen på stationen i hallsberg. ganska så skönt med omväxling från det vanliga :)


Lovar att iallfall försöka skärpa mig och skriva liiite oftare o lägga upp lite bilder. För jag ser ju på statistiken att det iallfall är folk inne o kollar sidan och jag vill ju inte göra er besvikna genom att adril skriva något.


ha de gott tills nästa gång


kramar mikaela

Presentation

Omröstning

Borde det inte vara lag på att vara ledig på sin födelsedag??
 Självklart!
 Nej, varför det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards