Alla inlägg under december 2008

Av mikaela - 4 december 2008 10:50

Hej


Nu på morgonen kl cirkus 9 skulle jag ner u tvättstugan. Konkade ner allting. När jag kommer ner åker dörren igen efter mig och där står jag utelåst i snöslasket. Myskläder och foppatofflor med håret på sne "fan-jävlaskit-helvetes-bajskorvs-Ahhhhhhhhh"


Provade att knacka på hos min granne men hon öppnade inte. Så jag fick springa upp till henric o be att få låna telefonen. Sen fick ja sitta där i cirkus 50 min innan Hallbo kom och öppnade åt mig. Uscha va klantigt av mig!!!!!


Av mikaela - 3 december 2008 09:22

Hej hej


Blev inget city igår. Min sambo är så lat så han orkade inte. Vi åkte en sväng till Marieberg istället och köpte två små julklappar. Då var han nöjd.

Skit i han....jag åker in idag istället utan honom och köper klart allt! Inte lika roligt men men. Då kan jag handla ostört till honom :)


Sen efter julklapparna ska jag hem o städa. Välbehövligt. Sen ikväll blir det träning. Match på torsdag. Får jag vara med?? Den som lever får se?!



Av mikaela - 2 december 2008 06:45

Godmorgon alla :)


Sitter på jobbet igen...som vanligt :) Info idag oxå. Hallsbergs station. Slutar vid 14 och efter det blir det in till da city för julklappsshopping!! Har alla julklappar färdigplanerade så det ska nog gå ganska så smidigt hoppas jag. Har hittat bästaste juleklappen till mamma :) Haha men jag tänker inte skriva vad det är. Vore ju jätte dumt om hon nu är inne o läser min blogg ibland!



Seee yaaa!

Av mikaela - 1 december 2008 14:03

hej hej


Då var första advent förbi :) Vi har varit i Göteborg hela helgen så det blev att pynta redan i fredags eftermiddag. Såå mysigt att få fram alla ljusstakar och tomtar :) Jag tar fram allt nu. Orkar ju inte pynta två gånger. Mamma och syster tyckte jag var knäpp som redan tagit fram tomtar men jag tycker att det är mysigt :)


Göteborg var regningt så det var ju ganska trist. Gick på julmarknaden på Liseberg i regnet och det var INTE roligt! Väldigt kallt....uscha!

Sov hemma hos min bror Mattias, billigast så :) På lördagskvällen tittade vi på skräckis :) "DET" av Stephen King haha något gammal så den var inte så skrämmande. men jag kommer nog titta lite snett på clowner i framtiden!


Sitter på info idag oxå och ropar tåg i hallsberg. det är så lugnt och skönt....peppar peppar!


Nu ska jag ropa in 633. Adjö

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Borde det inte vara lag på att vara ledig på sin födelsedag??
 Självklart!
 Nej, varför det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards